Mit DEF

Her kan du kontakte os, se dine breve, dine data og finde formularer.

På Mit DEF er alle dine personlige sager, breve, blanketter og ansøgningsskemaer samlet ét sted, du altid kan finde tilbage til.

Hvis du vil kommunikere med os om faglige sager som fx løn, ledighed, efterløn, arbejdsskade, skal du kontakte os via Mit DEF. 

Ingen kan se dine data eller læse med udover dig som medlem og os som forbund. 

Opdatér dine oplysninger

Hvis du skifter arbejdsgiver, e-mail eller telefonnummer, så husk at ændre oplysningerne i Mit DEF. Så kan vi altid give dig den bedste og mest relevante information og service.

Sådan logger du på Mit DEF

Du skal benytte NemID for at logge på MitDEF første gang. Herefter kan du oprette en personlig adgangskode, så du kan logge på uden NemID.

Har du spørgsmål til Mit DEF?

Hvis du har spørgsmål til selvbetjeningen på Mit DEF, skal du kontakte din lokalafdeling.

Opdager du fejl, eller konstaterer du mangler eller uhensigtsmæssigheder, må du gerne give os besked. Det er en stor hjælp, hvis du tager et skærmdump / Print Screen af fejlen. På den måde kan vi hurtigst muligt finde frem til den og løse den.

Teknik

Mit DEF virker i alle almindelige browsere (Chrome, Firefox, Explorer og Safari). Hvis du har problemer, så kan årsagen være særlige privatlivsindstillinger i telefonen eller browseren. Hvis det stadig ikke virker, så må du kontakte os. 

Hvis du gerne vil have udskrevet en udbetalingsspecifikation, så anbefaler vi, at du vælger at udskrive "liggende".