Industriens Pension vinder stor pris for god kundeservice
For tredje gang på blot fire år har Industriens Pension modtaget prisen for ’Bedste serviceorganisation’ på tværs af brancher.
Prisen er blevet uddelt af konsulenthuset Wilke ved prisuddelingen ’Kundeserviceaward 2024’ i Industriens Hus i København.
I alt blev der uddelt syv priser til virksomheder fra vidt forskellige brancher ved Kundeserviceaward. Prisen for ’Bedste serviceorganisation’, som Industriens Pension fik overrakt, handler om, hvor ”serviceparat” organisationen er - dvs. i hvor høj grad hele organisationen er lagt an på at sikre en god service og rådgivning.
- Vi er enormt glade for anerkendelsen af vores store fokus på oplevelsen af god service i alle situationer. Vi evaluerer hele tiden, hvordan vi kan forbedre medlemmernes oplevelser og vores service både digitalt, telefonisk og via medlemsmøder. Det har høj prioritet i hele organisationen, og derfor er vi rigtig glade for prisen, siger afdelingschef for Medlemsservice og Virksomhedsservice i Industriens Pension, Maria Edelmark Schioldann.
Dialog med medlemmerne
Industriens Pension er pensionsselskab for timelønnede i Industrien, og selskabet har hvert år dialog med flere hundrede tusinde medlemmer, herunder et betydeligt antal medlemmer fra Dansk El-Forbund.
Derfor er grundig, klar og serviceorienteret rådgivning et absolut nøgleområde, som man hele tiden forsøger at optimere.
Vandt også i 2021 og 2022
Wilke uddeler hvert år priserne for at hylde de virksomheder, der på tværs af vidt forskellige brancher er bedst til at skabe gode kundeoplevelser. Priserne ved Kundeserviceaward omhandler både service via digitale kanaler og via telefonsamtaler og via medlemsmøder.
Industriens Pension vandt også prisen for ’Bedste serviceorganisation’ i 2021 og 2022. I 2022 vandt Industriens Pension derudover også hovedprisen for den samlede kundeservice.